TrendBook 2019: Jak se mění svět nákupních center?
Challenge
Proč nákupní centra? Protože se tu podle nás udály velké změny, které přišly naprosto neočekávaně a celý trh formují. Trh nákupních center se mění přímo před našima očima, ale skutečná revoluce je ještě před námi!
Řekli jsme, že spolu s těmi, kdo tomu rozumí nejlépe, podrobně zmapujeme, jak se mění nákupní chování, nabídka prodejen, jak reagují nákupní centra na digitalizaci a jak si poradila s uzavíráním obchodů a služeb.
Jak TrendBook vznikal?
V Trendbooku jsme ve spolupráci se společnostmi Sotrender a SentiOne připravili srovnávací zprávu o profilech polských nákupních center na sociálních médiích, která analyzuje online komunikaci. Způsoby budování komunikace v offline světě naopak popisují odborníci přizvaní ke spolupráci: Paul Tkaczyk, Igor Galazkiewicz, Julia Izmalkowa, Wieslaw Bartkowski, Luke Mikolajczak a Witold Janczynski.
Co najdete uvnitř?
-
0
nákupních center ve srovnání
-
0
stran nabitých inspirací a case studies
-
0
Odborníků a jejich pohledu na věc
Žijeme v zajímavé realitě. Pokud chcete jít s dobou, musíte být také zajímaví. A to není vůbec snadné.
Zpráva, kterou jsme připravili, je souhrnem změny, které máme všichni možnost pozorovat, ale také srovnáním toho nejzajímavějšího, co určitě ovlivní způsob, jak mluvit s lidmi, kteří u vás chtějí nakupovat.
Desítky příkladů a case studies
” Pravděpodobně to byl nejlepší rok pro influencer marketing. Na emarketer.com si myslelo 94% obchodníků myslí, že Influencer Marketing je efektivní a Matthew Myers ve výzkumu společnosti Tidal Labs ukazuje, že 59% společností plánuje zvýšit rozpočet na další rok právě pro takovou formu marketingu. Případová studie Nielsen Catalina Solutions ve spolupráci s TapInfluence a WhiteWave Foods dokazuje, že generuje 11krát více ROI než tradiční marketing. Je zajímavé, že mnoho studií naznačuje
že je lepší investovat do několika mikroinfluencerů než do 1-2 špičkových jmen a „spálit“ celý rozpočet. Proč mikroinfluence? Je mnoho důvodů: větší důvěryhodnost, větší angažovanost, lepší návratnost investic, snazší kontakt, větší loajalita a flexibilita spolupráce.”
Chcete vědět víc?