TrendBook 2019: Jak se mění svět nákupních center?

Svět nákupních center se nám mění před očima. Spolu s odborníky z Cushman & Wakefield, kteří se zaměřují na prodej a pronájem komerčních nemovitostí v 60 zemích světa, přinášíme tento TrendBook, který na svět nahlíží novou optikou. Jak se mění nákupní chování í marketing? Čtěte právě tady.
Zveřejněno 11/01/2021

Challenge

Proč nákupní centra? Protože se tu podle nás udály velké změny, které přišly naprosto neočekávaně a celý trh formují. Trh nákupních center se mění přímo před našima očima, ale skutečná revoluce je ještě před námi!

Řekli jsme, že spolu s těmi, kdo tomu rozumí nejlépe, podrobně zmapujeme, jak se mění nákupní chování, nabídka prodejen, jak reagují nákupní centra na digitalizaci a jak si poradila s uzavíráním obchodů a služeb.

  • );

Jak TrendBook vznikal?

V Trendbooku jsme ve spolupráci se společnostmi Sotrender a SentiOne připravili srovnávací zprávu o profilech polských nákupních center na sociálních médiích, která analyzuje online komunikaci. Způsoby budování komunikace v offline světě naopak popisují odborníci přizvaní ke spolupráci: Paul Tkaczyk, Igor Galazkiewicz, Julia Izmalkowa, Wieslaw Bartkowski, Luke Mikolajczak a Witold Janczynski.

  • );

Co najdete uvnitř?

  • 0

    nákupních center ve srovnání

  • 0

    stran nabitých inspirací a case studies

  • 0

    Odborníků a jejich pohledu na věc

  • );

Žijeme v zajímavé realitě. Pokud chcete jít s dobou, musíte být také zajímaví. A to není vůbec snadné.

Zpráva, kterou jsme připravili, je souhrnem změny, které máme všichni možnost pozorovat, ale také srovnáním toho nejzajímavějšího, co určitě ovlivní způsob, jak mluvit s lidmi, kteří u vás chtějí nakupovat.

Desítky příkladů a case studies

” Pravděpodobně to byl nejlepší rok pro influencer marketing. Na emarketer.com si myslelo 94% obchodníků myslí, že Influencer Marketing je efektivní a Matthew Myers ve výzkumu společnosti Tidal Labs ukazuje, že 59% společností plánuje zvýšit rozpočet na další rok právě pro takovou formu marketingu.  Případová studie Nielsen Catalina Solutions ve spolupráci s TapInfluence a WhiteWave Foods dokazuje, že generuje 11krát více ROI než tradiční marketing.  Je zajímavé, že mnoho studií naznačuje
že je lepší investovat do několika mikroinfluencerů než do 1-2 špičkových jmen a „spálit“ celý rozpočet. Proč mikroinfluence? Je mnoho důvodů: větší důvěryhodnost, větší angažovanost, lepší návratnost investic, snazší kontakt, větší loajalita a flexibilita spolupráce.” 

Chcete vědět víc?

Stáhněte si TrendBook 2019

Autor

Jak to děláme
s cookies?

Tyto stránky používají cookies pro statistické a reklamní účely, a tak vůbec, aby fungovaly.

Můžete se s tím buď smířit nebo nám koláčky zakázat. Všechno o nich se dozvíte v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.