Top 5 knih o marketingu, které musíte přečíst
1. Marketing – Philip Kotler, Gary Armstrong
Oba autoři patří mezi největší autority v oblasti marketingu. Kniha Marketing má téměř 900 stran informací o různém přístupu firem k marketingu, moderních nástrojích k budování vztahů s klienty a nejnovějších technologiích používaných v marketingu.
2. EpicContent Marketing –JoePulizzi
JoePulizzi, zakladatel Institutu content marketingu, je jedním z nejuznávanějších autorit v oblasti obsahového marketingu. Jeho kniha je jedním z nejlepších průvodců marketingovým obsahem. Informace předává dostupným způsobem a lehkým jazykem. Dozvíte se z ní, co dělat, abyste získali skupinu čtenářů, a jak tvořit hodnotný obsah. Je to pokladna praktických znalostí, protože Pulizzi v ní uvádí mnoho svých zkušeností i zkušeností jiných odborníků.
3. Permission marketing –SethGodin
SethGodin je odborník na oblast marketingu a autor mnoha knih. Právě on zpopularizoval termín permission marketing, tedy marketing s povolením, který je tipem pro ty, kteří se věnují různým druhům propagace. Autor zde popisuje problém zaplavení příjemců reklamami. Mluví o tom, jak je získat i bez manipulace a nátlaku.
4. Crushing It! How Great Entrepreneurs Build Business and Influence – And HowYouCan, Too– Gary Vaynerchuk
Gary Vaynerchuk je expertem na oblast sociálních sítí. V knize předává teoretické znalosti o sociálních sítích a jejich vlivu na náš život. Poukazuje také na příklady kroků podniknutých známými značkami. Vaynerchuk poskytuje praktické tipy, jak se pohybovat po nejpopulárnějších sociálních platformách a přizpůsobit jim obsah na míru. Povinné čtení pro všechny nadšence do sociálních sítí.
5. Narratologia –PawełTkaczyk
Polský tip. Narratologia je kniha, která v sobě odkaznese, že kvintesencí efektivního marketingu jsou dobře rozvinuté příběhy. Tato kniha vás přenese do jejich světa. Autor nabízí tipy na psaní obsahu a veřejných vystoupení. Dostupným a zábavným způsobem přináší mnoho příkladů z každodenního a profesního života. Kniha je určena lidem, kteří se věnují reklamám a marketingu, připravují veřejná vystoupení a pracují se skupinami, aby mohli efektivně předávat obsah.