Łazienka Plus

Základními aktivitami pro lídra v oblasti e-commerce produktů do koupelny, bylo vytvoření nové komunikační strategie na sociálních sítích a správa a rozvoj těchto kanálů. Začali jsme hloubkovou analýzou cílové skupiny a její segmentace, a také analýzou nákupního chování. Obchodním cílem klienta bylo posílení image značky Łazienka Plus, zvýšení míry zapojení fanoušků na sociálních sítích a přitahování nových fanoušků.
  • Digital
  • Content
  • Video
  • Strategy

Łazienka Plus

Základními aktivitami pro lídra v oblasti e-commerce produktů do koupelny, bylo vytvoření nové komunikační strategie na sociálních sítích a správa a rozvoj těchto kanálů. Začali jsme hloubkovou analýzou cílové skupiny a její segmentace, a také analýzou nákupního chování. Obchodním cílem klienta bylo posílení image značky Łazienka Plus, zvýšení míry zapojení fanoušků na sociálních sítích a přitahování nových fanoušků.

Rozsah spolupráce.

  • komunikační strategie,
  • vytvoření nového key-visual,
  • tvorba kvalitního obsahu,
  • správa Facebook profilu značky,
  • správa Instagram profilu značky,
  • správa YouTube kanálu značky,
  • aktivity v oblasti influencer marketingu,
  • rozvoj sociálních sítí.
  • );
  • );

Dosažené cíle.

Díky vybudované komunikační strategii značky, zavedení nových forem obsahu (inspirace, moodboardy) a neustálé analýze kvality, jsme už po třech měsících zvýšili míru zapojení fanoušků pod příspěvky na Facebooku a Instagramu. Osvěžení komunikační linky ovlivnilo také počet zmínek o značce na sociálních sítích.

  • );

Výsledky.

  • 0%

    zvýšení počtu followers na Instagramu.

  • 0%

    zvýšení dosahu příspěvků n Instagramu.

  • 0%

    nárůst zobrazení příspěvků na Instagramu.

  • 0%

    vyšší míra zapojení pod příspěvky na Instagramu.

Jak to děláme
s cookies?

Tyto stránky používají cookies pro statistické a reklamní účely, a tak vůbec, aby fungovaly.

Můžete se s tím buď smířit nebo nám koláčky zakázat. Všechno o nich se dozvíte v našich Podmínkách ochrany osobních údajů.