Skivak Content Experience

Skivak se věnuje realizacím vydavatelských projektů, tvorbou internetových portálů a aktivitám na sociálních sítích

Tesco – Parentingový magazín B2C

Návrh a realizace customového magazínu

„Tesco Loves Baby” je parentingový magazín zaměřený na mladé a budoucí rodiče. Magazín vychází od roku 2013 s půlroční periodicitou. Zcela odpovídáme za redakční koncepci, grafickou koncepci, zpracování, tisk a distribuci každého vydání. Magazín „Tesco Loves Baby” je periodikem, které je dostupné jak v Polsku, tak i v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Magazín je podpořen online komunikací a aplikací Tap2C, která rozšiřuje obsah magazínu o další rozmanitý content.

Hlavním cílem magazínu je informovat, vzdělávat a podporovat rodiče v oblasti péči o dítě a výživy dítěte v prvních dnech jeho života. „Tesco Loves Baby“je díky vysoce odbornému obsahu, slevovým kuponům nacházejícím se v každém čísle a soutěžím, jež pořádáme, účinným nástrojem pro utváření komunity mladých rodičů kolem značky Tesco.

Čtenáři magazín „Tesco Loves Baby” oceňují zejména z důvodu zajímavého, věcného obsahu lifestylového charakteru. „Tesco Loves Baby” se od počátku stal nedílnou součástí utváření obrazu Tesca jakožto sítě prodejen, jež podporují rodiče v péči o jejich děti.

Bronzové
Ocenění
2015

Za důslednost a návaznost konceptu