Skivak Content Experience

Skivak se věnuje realizacím vydavatelských projektů, tvorbou internetových portálů a aktivitám na sociálních sítích

SPAR – Lifestylový magazín B2C

Návrh a realizace customového magazínu

Cíl činností
Utváření zákaznické loajality. Poskytnutí zákazníkům sítě SPAR hodnotného obsahu, jenž poslouží jako podklad pro product placement.

Realizace
Vytvoření zákaznického čtvrtletníku nazvaného „S chutí”. Získávání a tvorba obsahu, získávání inzerentů, grafické zpracování, tisk a distribuce.

Základní údaje
Náklad: 65 tis. kusů; průměrný rozsah: 60 stran; content: rádce a kulinární obsah; spolupráce s klientem od roku 2015.

„S chutí” je prostor pro prezentaci a propagaci produktů privátní značky SPAR a jiných výrobců, jež jsou dostupné v prodejní síti SPAR. Magazín slouží k navýšení prodeje, kromě toho plní roli v utváření image.