Skivak Content Experience

Skivak se věnuje realizacím vydavatelských projektů, tvorbou internetových portálů a aktivitám na sociálních sítích

Strategie a insighty

Audity

Audity značky, kategorie či komunikace jsou prvním krokem ke stanovení směru, jímž by se měl vývoj ubírat, nebo vypracování strategie přítomnosti

Benchmarking

Analýza řešení a success stories ze zahraničních trhů, které napomáhají poznat okolí a možnosti, jež s sebou daná kategorie či služba přináší

Strategie

Strategie značky a rozpracované komunikační koncepty založené na jednoduchých, ale nosných insightech

Branding a naming

Brand design, tedy utváření jednotné vizuální a jazykové identity značky založené na dříve definované strategii

Klient: BNP Paribas Real Estate

Projekt: Homepark

Case study

Výzva

Značka prošla ke konci roku 2017 rebrandingem. Dosavadní obchodní parky nacházející se ve 4 městech v Polsku se přeměnily v Homeparky – unikátní brand spojující v sobě obchody s produkty z kategorie Home&Living. Naším úkolem bylo vypracovat strategii přítomnosti značky online (www, sociální média, soutěžní akce), v níž by bylo zohledněno nově postavení brandu, a rovněž účinná komunikace podporující prodej a image značky.

Nástroje

Realizace

Navrhovaná contentová strategie zahrnovala vytvoření nových kanálů sloužících ke komunikaci s klienty a fanoušky značky Homepark a návrhy a implementaci nové stylu online komunikace. V první etapě strategie jsme založili účet na Instagramu, navrhli jsme a naprogramovali inspirativní blog a připravili jsme informační newsletterovou akci. V druhé etapě jsme navázali spolupráci s influencery a zorganizovali jsme a uskutečnili soutěžní akci #homexmas.

Dopady

13

zapojených
parentingových
influencerů

14

postů, jež celkově
zhlédlo takřka 500 tis.
recipientů

400

soutěžních
příspěvků

20 min

přítomnosti značky
v Instastories
influencerů