Skivak Content Experience

Skivak se věnuje realizacím vydavatelských projektů, tvorbou internetových portálů a aktivitám na sociálních sítích

Social media

Social media planning

Komplexní plánování komunikace v sociálních médiích (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube), jež je integrována s obsahovou strategií

Influencer marketing

Nápad, jeho realizace, reporting ze soutěžních akcí či imageových kampaní za účasti influencerů či názorových vůdců, jež jsou uzpůsobeny osobitosti značky

Paid social

Komplexní propagace, odhadování výsledků a analýza vytvořeného contentu, v souladu s přijatou strategií a předpokládanou účinností

Lead generation

Aktivity zaměřené na zvýšení návštěvnosti a zapojenosti na stránkách, jež se promítnou v podobě získání hodnotných leadů

Bot content

Využití botů v komunikaci B2C uzpůsobených cílům a druhu činnosti značky

Klient: Knauf

Projekt: KnaufMag

Case study

Výzva

Vypracování jednotné strategie přítomnosti značky v sociálních médiích a utvoření angažované komunity kolem ní prostřednictvím rozšíření komunikace o nové kanály, jež budou z hlediska cílové skupiny relevantní. Posilování obrazu odborníka na poskytování a propagaci hodnotného oborového obsahu a moderování oborových diskusí.

Nástroje

Realizace

Vypracování strategie přítomnosti značky Knauf na Facebooku a Instagramu. Příprava social media plánů se zohledněním předpokládaných cílů efektivity značky. Integrace komunikace s blogovací platformou a budování image odborníka prostřednictvím zveřejňování hodnotných textů a fotografií.

Dopady

332

sledujících na
Instagramu

8 561

lajků na
Facebooku

884

reakcí uživatelů
na zveřejněné
posty

+28,25

nárůst ukazatele PTAT
pro značku (people
talking about that)

5,11%

zapojených
uživatelů

+30

průměrný nárůst počtu
followerů a fanoušků
měsíčně